ponedeljek, 13. oktober 2008



Igralec, ki igra z Ano Claudio Talancon v seriji Terminales, zagotavlja, da sprejema konec skupine RBD, kot nekaj naravnega. Zanimivo je, da se ljudje najbolj oklepajo življenja, ravno v trenutkih, ko so najbližje smrti. V takih trenutkih so sprašujejo, če so res pripravljeni na odhod iz sveta in česa v življenju še niso naredili. To je osrednja tematika mehiške serije Terminales, v kateri igrajo Ana Claudia Talancon, Isela Vega in Alfonso Herrera, slednji je za El Informador povedal nekaj o svoji vlogi in o pbčutjih ob razhodu skupine RBD. Za Alfonsa so zadnja 4 leta ena najboljših dogodkov v življenju. Pravi, da je biti del skupine RBD, ki je zaslovela po celem svetu, doživetje, na katero bo vedno ponosen. Seveda priznava tudi žalost, ki jo občuti ob tem, da se bo skupina razšla. "Z RBD sem zelo zadovoljen, to sem in bom vedno govoril. To je bil velik projekt v mojem življenju, ki je veliko pripomogel k razvoju moje kariere, čeprav sem sedaj žalosten, ker se bliža h koncu." In točno ta prehod h koncu, je tisti, ki otežuje zaključevanje obdobij v življenju. Še težje je, ko se ne govori o zaključku projektov, ampak o smrti sami. Alfonso je zartdil, da se serija Terminales nebi mogla pojaviti v boljšem trenutku, ker se je zaradi serije začel spraševati in razmišljati o svojem nadalnjem delu. Tema serije Terminales opisuje tanko ločnico med življenjem in smrtjo, si imel ti kaj časa za razmišljanje o tem? "Trenutno delam, kar me najbolj veseli. Izbiram si projekte, ki me zanimajo. Tudi z RBD sem zadovoljen, vendar ob zavedanju, da gre proti koncu tudi žalosten." Kako sprejemaš zaključek, zate pomembnega dela življenja? "Vem, da je slovo nekan naravnega, konec koncev smo bili skupaj 4 leta, vendar me spomini na naša skupna doživetja razžalostijo. Vedno sem govoril, da ima vsaka stav v življenju svoj začetek, sredino in konec, in RBD ni izjema." Kaj ti bo ostalo od RBD? "Ostalo mi bo seveda vse, kar sem se v tem obdobju naučil. Vsa doživetja, koncerti, potovanja, trenutki, stvari, ki sem jih spoznal, konec koncev je to vse kar sem se naučil." Zakaj si se odločil za snemanje serije Terminales? "Terminales snemam, ker mi je igranje všeč in se tako kot v RBD počutim komot tudi, ko igram. Terminales je Televisin projetk, pomembnega ustvarjalca telenovel, ki sedaj poskuša ustvarjati malo drugačno vrsto serij." Producent serije je rekel, da ta projekt ne tekmuje z mehiškimi telenovelami in serijami, temveč z ameriškimi serijami. Se strinjaš z njim? "Mislim, da je to projekt, čigar vsebina in kakovost sta sigurno bližje ameriškim serijam, vendar s tem ne ocenjujem, da je serija dobra ali slaba, temveč pravim le, da je nekaj drugačnega." Kako je igrati z igralkama, kot sta Isela Vega in Ana Claudia Talancon? "Iselo sem videl igrati in jo imam za igralko v pravem pomenu besede. Njen lik mi je zanimiv in zabaven. Z Ano Claudio je lepo igrati, zelo je nežna in prava profesionalka. Zelo sem hvaležen, da lahko igram prav z njima." Serija Terminales pripoveduje zgodbo Abril Marquez (Ana Claudia Talancon), mlade novinarke, z veliko prihodnostjo v svojem poslu, dokler ji ne diagnosticirajo napredne levkemije. Od tega trenutka dalje se bori proti svoji bolezni, ki ji odpre nov pogled na svet, na uživanje življenja in na ljubezen. V seriji igrajo poleg Alfonsa še Isela Vega, Andres Almeida, Danny Perea, Humberto Busto, Elizabeth Gindi, Opi Dominhuez, Antonio de la Vega in Carlos Aragon.

Ni komentarjev: