nedelja, 12. oktober 2008

Ekskluzivni intervju z Ponchotom..



Koncerti, potovanja, intervjuji .. vse to je bil del Ponchotovega življenja zadnjih pet let. Vse to, smo lahko videli na internetu .. toda kakšnen je Alfonso Herrera v prostem času?

Ko ima Poncho proste dni, si rad ogleda kakšen film, surfa po internetu, posluša glasbo in igra X-Box. Da bi bil njegov prosti dan popoln, se zbudi pozno, si obleče trenirko, obuje superge ter "pozabi" na urejanje pričeske.

"Sem velik samotar. Ko imam prost dan se najraje zaprem v hišo, igram FIFO na X-Boxu, poslušam glasbo, iščem kakšne informacije na internetu ter odpisujem na elektronske pošte. Če me pokličejo prijatelji se odpravim z njimi ven" je za ekskluzivni intervju povedal Poncho, katerega stanovanje je opremljeno zelo preprosto a prisrčno. Slike njegove dnevne sobe krasijo slike njegovega očeta.

"Moj oče ob prostem času zelo rad riše in vsakemu ki pohvali njegovo delo, podari kakšno sliko".

Alfonso večere preživi ob poslušanju CDjev njegovih najljubših izvajalcev - Daftpunk in She wants Revenge ter ob gledanju serij.

"Zelo sem nestrpen in ne morem počakati en teden, da vidim naslednjo epizodo. Tudi reklam ne prenesem! Zato si vedno kupim DVD in uživam v gledanju ene epizode za drugo. Če mi serija na sredini ni všeč, jo ugasnem in ne gledam več. Tako se je zgodilo naprimer z serijo Lost. Pogledal sem prve dve sezoni, potem pa mi je postalo nezanimivo .. nikoli nisem pogledal do konca da bi videl kako so končali".

Alfonso je v ekskluzivnem intervjuju povedal tudi, da je dobro voljo in življenski moto "Vse ali nič" pobral od očeta Alfonsa, mami Ruth pa je podoben v tem, da želi imeti vse pod kontrolo: "Na delovnem področju sem rad urejen in hočem imeti vse pod kontrolo, v prostem času pa sem spontan. Takrat rad berem knjige. Moja najljubša je El Laberinto de la soledad, katera razlaga, zakaj smo Mehičani taki kot smo .. zakaj imamo tak karakter ipd.".

Seveda pa 25-letnik kot vsak drugi moški obožuje nogomet: "Redno spremljam tekme reprezentance in ekipe Pumas, katera je moja najljubša".

Pred petnajsimi leti se je Poncho želel posvetiti temu športu, a ga je mama prosila, naj se raje osredotoči na šolo. Poncho jo je ubogal in tako ni postal zvezda nogometa, temveč idol tisočh mladih po vsem svetu. Sam pravi, da hvala svoji družini in prijateljem še vedno ostaja isti Alfonso kot vedno in stoji z nogami trdno na tleh.

Alfonso na kratko:
-Beseda, ki jo pogosto izgovoriš: Obviamente
-Kletvica ki jo pogosto izrečeš: Pendejo .. je dobra kletvica za vse priložnosti
-Najljubša hrana: Tacosi z mesom in sirom ter Gringa. Nisem za slaščice..
-Najljubša pijača: Cola
-Kaj si rad ogledaš na TVju: "Little Brittain" - obožujem angleški humor. Rad si ogledam tudi "Who's line is it anyway?"
-CD ki se ga ne naveličaš: Uspešnice skupine Mano Negra
-Česa ne preneseš: Nepravičnosti
-Kaj najbolj ceniš: Poštenost
-Prijateljstvo je..: ..ljubezen, poštenost in veselje

Ni komentarjev: